Bij Bizzomate zijn we continue bezig op een goede manier het goede te bouwen, dus wat de klant nodig heeft én dat dan heel goed. Dat doen we onder andere door veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling van onze mensen. Je hebt 10% van je tijd beschikbaar om aan groei te werken; die van jou, een ander of van Bizzomate. Dat doe je alleen of in een team. Dat leidt tot mooie nieuwe dingen en zo een nog betere dienstverlening voor onze klanten.
Klant is koning? Of sta jij centraal?
Allebei! Ja, dat is wel een gemakkelijk antwoord he? Dat vraagt om toelichting.
Je werkt 4 dagen per week voor de klant, in die tijd is het van belang dat je alles geeft voor de klant. Niet in de zin van “u vraagt, wij draaien”, maar je bent een echte sparringspartner voor de klant. Je bent hier namelijk geen developer, maar een consultant. Tot zo ver nog niet zo bijzonder ten opzichte van waar je nu werkt toch?
Die andere dag in de week dan? 10% van je tijd mag (moet) je besteden aan groei. In deze tijd kan je een nieuwe feature uitvogelen in de nieuwe Mendix versie, je leest een boek, volgt een training in UX Design of je doet samen met collega’s iets voor de groei van Bizzomate. Dus geen trainingen en bijeenkomsten in de avond, gewoon tijdens het werk. Omdat groeien ook onderdeel van je werk is!
Zo word jij beter in je vak én wordt je klant ook beter!
Deze boeken lezen wij nu