CASE

Mobile op zee

Een serviceportal voor de klanten van Royal IHC

Royal IHC ontwerpt, bouwt en onderhoudt betrouwbare en innovatieve apparatuur en schepen die haar klanten in staat stellen beter te presteren in de bagger-, offshore en mijnbouwindustrie. IHC streeft naar een voortdurende verhoging van de serviceniveaus voor haar klanten, onder meer via digitale oplossingen. Klanten hebben de kennis, kunde en tooling nodig om de schepen operationeel te houden en de kosten te reduceren. IHC besloot haar in-house expertise in te zetten voor de ontwikkeling van een volledig digitaal Service Portal.
Met verschillende teams van Bizzomate werkten we aan het portaal dat zowel via desktop als offline via apps bereikbaar is.

In a nutshell

Klant:

Royal IHC

Projectduur:

3 maanden

Branche:

Offshore

Activiteiten:

Offline mobile apps voor verschillende diensten, met een overkoepelend portal

Oplossing(en):

  • Mobile
  • Offlline
  • UX

Quote

“Our job in Digital Business is to drive the digitalization of IHC while continuously validating the value with our colleagues and customers. Throughout this development we’ve received feedback on actual working software as opposed to abstract ideas or concepts, which proved to be rich insights, and we’ve been able to adjust our developments to further increase the value. I can truly say the selection of Mendix and Bizzomate for rapid software development, has been crucial in realizing our objectives.”
Arjan van Limborgh
Product Owner Digital Business at Royal IHC

Andere cases

Van Excel naar echt heel snel
Kwaliteit verbeteren in de fabriek met een tablet onder de arm
  • Klant: Agristo
  • Projectduur: 6 weken
Laagdrempelig pensioenkeuzes maken
Pensioenportaal: klantvriendelijk en betrouwbaar
  • Klant: AZL
  • Projectduur: 8 weken